Szanowny Pacjencie,
Wychodząc naprzeciw potrzebom ograniczania osobistego kontaktu, od maja 2020r zostały uruchomione w Przychodni Specjalistycznej PFESO, telekonsultacje do wybranych specjalistów.
Poniżej opis, jak działają telekonsultacje w PFESO
- Proszę zgłosić zapotrzebowanie na telekonsultację za pomocą formularza lub telefonicznie, pod numerem 22 331 41 40
- Opłacić wizytę za pomocą płatności elektronicznej, korzystając z formularza. Nie martw się, do czasu odbycia konsultacji telefonicznej, zawsze będziesz mógł poprosić o zwrot uiszczonej płatności
- Proszę poczekać na kontakt telefoniczny Rejestracji PFESO. Podczas rozmowy telefonicznej zostanie ustalony termin telekonsultacji, oraz sposób przekazania wyników badań.
- W dniu konsultacji, około godziny przed rozmową z lekarzem, Rejstracja PFESO telefonicznie, przypomni o telekonsultacji, zostanie wystawiony paragon lub faktura, oraz zostaniecie poproszeni Państwo o zapłatę za pomocą płatności elektronicznej (o ile nie została dokonana już na początku).
- Lekarz zgodnie z harmogoramem telekosultacji, zadzwoni do Państwa i przeprowadzi telekonsultację. Rozmowa będzie nagrywana. Lekarz będzie miał do dyspozycji wszelkie dokumenty i badania, które wcześniej były wysłane. W trakcje rozmowy może być wystawiona e-recepta (kod do recepty otrzymasz podczas rozmowy telefonicznej), e-zla lub inny dokument.
- Po telekosultacji z Lekarzem, można poprosić Rejestrację PFESO o przesłanie wszelkich dokumentów wystawionych przez lekarza. Dokumenty mogą być wysłane na wskazany adres e-mail lub tradycyjną pocztą.
- No końcu, zachęcamy do wypełniania ankiety i wyrażenia swojej opinii, odnośnie telekonsultacji i obsługi.
- Dziękujemy za zainteresowanie i zachęcamy do korzystania z telekonsultacji.